Farmors Pyssel Hörna

tisdag 4 november 2008

Stickfrossa

och nu håller jag på med en tröja, jag har fått rikigt stick frossa, jag har många projekt som jag vill sticka så jag får nog börja med ett i sender, annars blir det inte bra. kommer bild senare när tröjan är klar.
jag fick hem den senaste av simply Knitting och fick med en kalender för 2009 och i den fanns 12 st sockmönster, många riktigt fina. i huvud tidningen var det flera saker för julen som man kunde sticka. kul.

Halloween har både kommit och gått, med sina pumpor och döskallar, en kul högtid tycker jag.


bland mina pumpor ligge ett par muddar som jag gjort under denna helg, garnet är från Lienes .


där finns mycket fina garner.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida