Farmors Pyssel Hörna

fredag 18 juli 2008

Fredag

ja då var det fredag och en vecka har gått,
idag var jag och sprang runt i staden för att kålla lite smått och gått.
Men det blev inget garn att spana in, jag titta på tapeter snaka om att bli förvånad
ack var det var många i svart och mörk brunt, och alla dessa turkosa, ill röda fy vad det måste se ut att ha ett helt rum med turkos bakgrund med ljus turkos jätte blommor på.
Nej det var inte i min smak, jag tycker om vita med någon oskyldig blomma eller kvit på.

ja nu klicka det till i hjärnan när man sett riktigt starka färger, då var det dags för nästa affär.
jo att köpa en telefon för åskguden Thor har tagit sönder våran, det blev en billig trådlös variant, i fall Thor är ute på språng igen.

Glöm aldrig maten, det blev det sista på min tur idag, det är jätte gott att äta men tråkigt att handla, skönt att vara hemma.
man blir ju så trött av att springa runt, nu är det soff dags med kaffe och sticke.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida